вівторок, 17 серпня 2010 р.

Оздоровлення у школі!

Табір Подоляночка
З 1 по 18 червня при загальноосвітніх навчальних закладах (СЗОШ №1, 14, ЗОШ №2, 6, 10, 11, 12, НВК №8, 13 та гімназії) відбулося урочисте відкриття 10 оздоровчих таборів з денним перебуванням для дітей пільгових категорій: дітей-інвалідів, дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей, дітей громадян, постраждалих внаслідок ЧАЕС, військовослужбовців, журналістів та дітей працівників правоохоронних органів, які загинули під час виконання службових обов’язків, обдарованих та талановитих дітей.

“Шкільний вісник” “відпочивав” у таборі “Подоляночка” загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10.

Тридцять саме така кількість учнів прийшла оздоровитись у цей заклад. І хоча під час перебування у таборі часто збиралися хмари і накрапав дощ, це не завадило смірновським школярам гарно відпочити. Вихователі табору та начальник табору, заступник директора з навчально-виховної роботи Заїка Олена Михайлівна зуміли зорганізувати відпочинок так, що дітям завжди було весело та цікаво. Різноманітні конкурси, ігри, вікторини, розваги, бесіди, гуртки та спортивні замагання, не давали змоги розслабитися та проявити себе, як творчу, активну, повну сил, ідей та енергії особистість.

Впродовж трьох тижнів керівництво табору не тільки організовувало відпочинок дітей у стінах табору, а й за його межами, співпрацюючи з іншими закладами та установами міста. Таким чином вдалося відвідали наступні заходи: спортивно ігрову естафету з тематичними зупинками “Веселі старти” (МЕНЦУМ), виставу народного театру с. Грушка “Пеппі Довгапанчоха” (МБК), свято гумору, бібліотеку №55. Також подолянчики ходили на екскурсії до ботанічного саду та на пекарню “Адоніс”.

Ось так непомітно і промайнули чотирнадцять днів веселого, а головне — здорового відпочинку у таборі “Подоляночка”.

Сповнені великою радістю та надією на проведення подібних заходів у майбутньому, подолянчики повернулися до своїх домівок.

На закінчення табору кожний мав можливість висловити свої враження про перебування у таборі “Подоляночка”! Ось деякі з них.

Ілля: Мені дуже сподобався табір «Подоляночка», де проводили гарні захоплюючі ігри, вікторини, змагання. Також ми ходили на екскурсії у ботанічний сад та на пекарню “Адоніс”, дивилися різні фільми. Найбільше мені сподобався День кіно. Дякую усім за гарний відпочинок.

Валя: Мені сподобався табір, в якому я перебувала з 1 по 18 червня. Вихователі табору прийняли привітно, відносилися до нас добре, незважаючи на те, що ми трохи пустували. У цьому таборі ми розігрували вікторини, робили різні конкурси, грали цікаві ігри, відпочивали. Я навчилася багато цікавого, дізналася про те, чого не знала до цього часу.

Віктор: Мені дуже сподобався табір. Тут була смачна їжа, класні друзі. Мені сподобалися ігри, розваги, гуртки. Я дізнався багато нової цікавої інформації. Я чудово провів час. Мені сподобалося буквально все. Дякую за відпочинок.

Олена: У таборі я відпочивала з подругою. Тут було дуже цікаво. Вихователі приготували для нас цікаві ігри, екскурсії, конкурси. Були і спортивні розваги. Я усім задоволена.

Сергій: Мені дуже сподобався табір. Я в ньому навчився багато нового. Тут смачно готували. Я знайшов нових друзів.

Табір Подоляночка

Табір Подоляночка

Текст: Андрій Павловський | Фото: З архіву табору “Подоляночка"

0 коментарів:

Дописати коментар