пʼятниця, 10 червня 2011 р.

Мiй добрий та мудрий друг


Думаю, що саме так можна охарактеризувати книгу... Знаю, що кожен із нас сприймає її по-своєму: мудрим помічником, товаришем, джерелом безмежних знань. Проте для когось  вона просто  предмет інтер'єру і зовсім нічого не значить. А жаль... Максим Горький давно сказав, що усім найкращим в собі зобов'язаний книгам. Думаю, що він не помилився  і це дійсно так. 

На жаль, у розквіт телебачення, радіомовлення, мережі Інтернет, книга в житті сучасної молоді перебуває на останньої місці. І для них вона стала "застарілим варіантом".

Мені п'ятнадцять. І я їх не розумію. Як можна не любити книгу?

Скільки я себе пам'ятаю, весь час моє життя було пов'язане з книгами. Перші з них мені читала бабуся. Саме завдяки їй я поринала у прекрасний світ казок. Потім - школа, де кожний день я проводила з книгою. Й до цього часу я не уявляю без неї життя. Тому з впевненістю можу заявити, що книга - друг і порадник! Шануйте її, друзі, любіть, бережіть і не забувайте, що книга - джерело знань!

Аня Семікова

0 коментарів:

Дописати коментар